tanforum - Fwd: Re: [Tf] informalodas - honnan ?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Fwd: Re: [Tf] informalodas - honnan ?

  • From: "G. Konkoly Katalin" <g.konkoly AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Fwd: Re: [Tf] informalodas - honnan ?
  • Date: Thu Jun 8 23:16:37 2000

This is a forwarded message
From: c@ctus
<cactus AT diszi.eu.org>
Date: Thursday, June 08, 2000, 9:12:29 PM
Subject: : [Tf] informalodas - honnan ?

===8<==============Original message text===============

>From: Nagy Szabolcs
><exo AT vasvari.hu>

>Szerintem a sulinet internet meglete eseten nem tarthato erv az, hogy
>a diak az informatikai eletrol jobban informalodik a draga
>ujsagokbol, mint a kispenzu tanara.

Sajna nem tudom az ervelest elfogadni.
A leadando, es aleadott oraszam miatt, jo ha ebedelni tud
alig jut ideje olvasni vagy netezni.
Sajna pont a szamtektanaroknal a dolog kihegyezett
mivel egyik tantargynal sem latok annyira gyors elmeleti
es gyakorlati amortizaciot mint a szamitastechnikanal

>Nekem kb. 3 eve az internet az elsodleges hirforras, es nemcsak a
>szamtech. teruleten. Az osszes tobbi dolog mar csak mese, hogyan-
>leirasok, ismertetok, reklamcikkek, ezzel vannak tele az ujsagok. Nem
>mondom, hogy felesleges, mert nagyon jok tudnak lenni, de ha valaki
>celiranyosan keres, akkor megtalalhatja a szamara fontos
>informaciokat.

Eeeeegen, itt latom a problemat.
A tanulokat mindenfelere megtanitjak ilyen-olyan szinten
csak gondolkodni, tanulni nem.

>Mertekado lap SZVSZ az IDG szamitastechnika, eleg jo elemzeseket ad a
>hirek hatteret illetoen is, bar szerintem az osszes lap a
>netrol/hirugynoksegektol veszi a hireket, azokat meg mx. 24 ora
>elteltevel ingyen kozzeteszik.

Nem tartom egyik szaklapot sem mertekadonak.
A rengeteg reklam miatt az osszeset olvasnom ismernem kell ahhoz hogy
utkoztetni tudjam a leirtakat. Gyakran meg igy is ernek meglepetesek
mert a leirtak nem fedik a valosagot.
(gazdasagpolitikai okok miatt) :-)

>Emlekszem, 10 eve diakkent hogy vartam a computer panorama
>megjeleneset, akkor meg az volt nekem a kiraly :)

Nem a multban, a maban es a jovoben kellene gondolkodni.
Irhatnam mennyire jo volt mikor az egesz orszag vallalat iranyitasa
Commodore 64-ek tizezrein nyugodott. Elmult, lepjunk tovabb.
Vagy ebbol az apropobol szedjuk elo az angol-magyar 3:6-ot ?

c@ctus * Cherchez la Femme *

===8<===========End of original message text===========

  • [Tf] informalodas - honnan ?, Nagy Szabolcs, 06/08/2000
    • <Possible follow-up(s)>
    • Fwd: Re: [Tf] informalodas - honnan ?, G. Konkoly Katalin, 06/08/2000