tanforum - [Tf] informalodas - honnan ?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] informalodas - honnan ?

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] informalodas - honnan ?
  • Date: Thu Jun 8 15:14:30 2000

> From: Pasztor Gyoergy
> <pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu>
> Ez viszont, tenyleg igy van... De ha megnezzuk, mondjuk a
> szamitastechnikat: nezd meg az arakat, pl. mennyibe kerul egy Chip, egy CP,
> PC-World, vagy Szamitastechnika egy teljes honapra... Mindegyik, kb 1000 FT
> korul van egy honapra... Szerintem, ez eleg nagy ervagas tud lenni!

Szerintem a sulinet internet meglete eseten nem tarthato erv az, hogy
a diak az informatikai eletrol jobban informalodik a draga
ujsagokbol, mint a kispenzu tanara.
Nekem kb. 3 eve az internet az elsodleges hirforras, es nemcsak a
szamtech. teruleten. Az osszes tobbi dolog mar csak mese, hogyan-
leirasok, ismertetok, reklamcikkek, ezzel vannak tele az ujsagok. Nem
mondom, hogy felesleges, mert nagyon jok tudnak lenni, de ha valaki
celiranyosan keres, akkor megtalalhatja a szamara fontos
informaciokat.

Pl. pc world/chip cd-t utoljara talan 1 eve ha betettem a cd
olvasomba.

Mertekado lap SZVSZ az IDG szamitastechnika, eleg jo elemzeseket ad a
hirek hatteret illetoen is, bar szerintem az osszes lap a
netrol/hirugynoksegektol veszi a hireket, azokat meg mx. 24 ora
elteltevel ingyen kozzeteszik.
Szerintem egy havilap nem versenyezhet a hiroldalakkal, masfele
tajekozottsagot ad, affele kedvcsinalo/ismeretterjeszto szerepuk lett.

Emlekszem, 10 eve diakkent hogy vartam a computer panorama
megjeleneset, akkor meg az volt nekem a kiraly :)

Nagy Szabolcs
Vasvari Pal KGSzKI
Szeged