tanforum - [Tf] Adatvedelem

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Adatvedelem

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Adatvedelem
  • Date: Tue May 9 11:21:46 2000

T. lista!

(Elnezest, ha valaki tobbszor is megkapna.)

Talan emlekeztek, 1998 vegen nagy vitakat folytattunk itt az
adatvedelemmel kapcsolatban. Akkor 27 kerdest inteztem az
adatvedelmi biztoshoz, melyre ez ev elejen megjott a valasz. (A
lassusag oka, hogy egyreszt ezzel nem koteles foglalkozni, kicsi
volt a prioritasa, masreszt o maga is ellentmondo nyilatkozatokat
kapott a KHVM-bol, es nehezen lehetett a sok joghezag kozott
kialakitani az allaspontjat.)

A levelvaltast most igeretem szerint megszerkesztettem es
kitettem a webre, nehany mas dologgal egyutt. Igy egy komplett
kis bevezetes olvashato az adatvedelemrol. Foleg
rendszergazdaknak, tanaroknak, iskolavezetoknek erdekes, de
ezenkivul annak is, aki a sajat jogaival akar tisztaban lenni.
http://vega.toldy.sulinet.hu/~.turtle.t.toldy/adatved/

Udv
VP