tanforum - Re: [Tf] Adatvedelem

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Adatvedelem

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Adatvedelem
  • Date: Tue May 9 11:58:51 2000

Hello!

On Tue, 9 May 2000, Va'las Pe'ter wrote:

> A levelvaltast most igeretem szerint megszerkesztettem es
> kitettem a webre, nehany mas dologgal egyutt. Igy egy komplett
> kis bevezetes olvashato az adatvedelemrol. Foleg
> rendszergazdaknak, tanaroknak, iskolavezetoknek erdekes, de
> ezenkivul annak is, aki a sajat jogaival akar tisztaban lenni.
> http://vega.toldy.sulinet.hu/~.turtle.t.toldy/adatved/
Elnezest, nem allithatom bizonyosan, hogy teljesen tisztaban vagyok a
jogaimmal. Pl. a levelezes naplofajlt keszit, amier technikai okokbol
szuksegem van, de tartalmazza a feladok es cimzettek el. levelcimet, ami
vitathatatlanul szemelyes adat. Nem vagyok tehat jogosult a mukodeshez
szukseges adatok tarolasara? Akkor minek az egesz?

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\