tanforum - [Tf] sok Re es Tf: oktat�s informatikus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] sok Re es Tf: oktat�s informatikus

  • From: "Rozgonyi-Borus Ferenc" <Rbf AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] sok Re es Tf: oktatás informatikus
  • Date: Tue May 9 10:11:22 2000

Gusty irta:

> Itt a gond. A foldrajztanarnak nem felsofoku informatikai vegzettsegre,
> hanem
> gepkezeloi ismeretekre, es uj oktatas modszertani ismeretekre van
> szuksege.

Szerintem is. De ehhez olyan felsooktatasban dolgozo tanarok
kellenek, akik maguk is alkalmazzak ezen modszereket, mert ha
valaki csak beszel rola, hamar hitelet vesztheti, ha nem kelloen
felkeszult.
Az oktatokon sok mulik, mert azert ismerjuk el, nem a tematika a
donto. Az lehet remek, lehet csapnivalo, mindegy. A tanar es a
csoportjanak kapcsolata donti el az eredmenyesseget.
Ezt olyan szepen irtam, mintha Valas Peter tette volna :-)))

Udvozlettel

--
Rozgonyi-Borus Ferenc
JATE Sagvari Endre Gy. Gimn.

  • [Tf] sok Re es Tf: oktatás informatikus, Rozgonyi-Borus Ferenc, 05/09/2000