tanforum - Re: [Tf] civil szervezodes utoljara

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] civil szervezodes utoljara

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] civil szervezodes utoljara
  • Date: Fri Feb 4 10:26:01 2000

> Egyébként nem értem ezt a fene negy szakszervezet ellenességet. Ugy
látszik
> most
> ez a divat pedagógus berkekben.

Ez igen alattomos megjegyzes. El kene gondolkodnod rajta, hogy talan nem
mindenki hulye divatbugris, aki elegedetlen a szakszervezet
tevekenysegevel.
Esetleg feltetelezhetned a kollegaidrol, hogy gondolkodo ertelmes
lenyek, es
maguktol felismertek, hogy a szakszervezetek altal az utobbi evekben
elert
produktum a 0 es a semmi hatarmezsgyejen teblabol.

Varnek konkret cafolatokat.

Amit en tudok felhozni:
- kotelezo oraszam emeles 18 - 20 - 26???
- berpolitika (koncepcio)
- beremeles (realertek)

Szamoljunk csak pl. mire eleg az idei brutto 8%

Feltetelezve a hivatalosan emlegetett ~80 eFt-os atlagot (ami persze a
jovedelem, nem a garantalt ber) a 8%-os emelest szamolva iden 86400.

No:

1999: Brutto 80000 gyerekkedvezmeny nelkul 53933 netto
2000: Brutto 86400 gyerekkedvezmeny nelkul 56883 netto

ugyebar a tenyleges emelkedes: ((56883/53933)-1)*100= 5,47% !!!

Mennyi is volt a hivatalosan elismert inflacio tavaly?

Hogy jon ki ebbol a 4 ev alatt 65%?

Egyebkent az inflacio sem jo meroszam. Az ember soha nem az inflaciot
erzi a boren, hanem az alapveto elemiszereket, a rezsit, kozlekedest,
stb.
Epp minap rendezgettem a folyoszamla kivonatokat, s az asszony
lepadlozott, mikor megmutattam neki, hogy mennyi volt egy tele
tankolas tavalyelott, tavaly es iden januarban. Ami kis emelest elerek
a maszek melon, azt el is viszi a benzin.

> Mit mondott Minarik a mosodás ? " Kell egy csapat"

Ja, csak nem mindegy, hogy milyen.

gusty