tanforum - [Tf] civil szervezodes utoljara

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] civil szervezodes utoljara

  • From: "Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi" <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] civil szervezodes utoljara
  • Date: Thu Feb 3 16:26:25 2000

Kedves kollegak!

Mar felvetettem a temat egyszer, senki nem reagalt, most, igerem, utoljara
ismetlem. (mentsegemre szolgaljon, nem tudok szabadulni attol a rossz
erzestol, hogy valakik meg akarjak akadalyozni, hogy tanitsak, a
hivatasomnak eljek, ertelmet talaljak a munkamban)

A lenyeg az volt, hogy (oraszam-emeles, kerettanterv) nehezen lepunk az
egzisztenciankat, sot, hivatasunkat veszelyezteto dontesekre.

Kepezheti-e ez az Interneten kommunikalo tanar-tarsasag egy civil
szervezodes alapjat? Pl. egy orszagos, erettsegi idejen torteni
pedagogus-sztrajk kapcsan? Ugy ertem: benne vagytok-e abban, hogy ilyen
modon, kozvetlenul (szakszervezet-mentesen) konkret lepeseket tegyunk?

(persze ha legitimalni kell a dolgot, az utolso pillanatban meg mindig
belephetunk a szakszervezetbe.)

Haho!

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu