tanforum - Re: [Tf] nepszabiban olvastam

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nepszabiban olvastam

  • From: "Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi" <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nepszabiban olvastam
  • Date: Wed Jan 26 12:15:21 2000

>Azert nem semmi 30%-os munkaido (munka) emelessel jaro 25%-os
>fizetesemeles:_)))))

...raadasul az elbocsatott kollegak nyomora aran.

En attol is felek, hogy ezt nem egyszerre fogjak megtenni, hanem evenkent
egy oraval, tehat nem lesz alkalom a megmozdulasra. Szogezzuk le:

- Pillanatnyilag 20 ora. Ez kb. 40 oranyi munka. Tehat eleget dolgozunk;
- eppen ezert tartsunk elfogadhatatlannak barmi emelest ezen; (valamint, ha
akarok penzt keresni, eddig is tudtam vallalni pluszmunkat! Csakhogy en
szeretek tanitani)
- mar csak az esetleg elbocsatandokkal (akik mi is lehetunk) vallalt
szolidaritas miatt is.

Higgyetek el (hiszen ez pillanatnyilag hitkerdes): ha nem lesz erettsegi,
irtozatos zurzavar lesz. Tudom, hogy nehez, hiszen a gyerekek erdekeben
dolgozunk. Hasonlo ahhoz, ahogyan az orvos is gyogyit, feltetel nelkul. De
gondoljunk arra, hogy a pedagogusszakma lezullesztesevel sokkal tobb gyerek,
egesz generacio lehet erintve.

Itt van az Internet. Gyorsan, hatekonyan tudunk kommunikalni. A sajat
iskolajaban mindenki megprobalhatja behergelni a tobbi kollegat is. Nem
lenne nehez.

Szoval: ne fogadjuk el az ujabb emelest (oraszamban :-). Egy oranyit se! Es
ha sor kerulne ra, lepjunk fel hatarozottan. Ezt elo is lehet kesziteni,
megallapodhatunk a szukseges lepesekben. Itt, az Interneten.

Bocs, kisse felhuztam magam.

Velemeny?

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu