tanforum - [Tanforum]WEB oldalak a sulikban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tanforum]WEB oldalak a sulikban

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tanforum]WEB oldalak a sulikban
  • Date: Sat Jan 15 20:34:57 2000

Hello!

A napokban turkaltam varosunk iskolainak WEB oldalain, a
tovabbtanulassal kapcsolatos infok utan kutatva. Mivel nagyon sok helyen
nem volt semmi, igy irtam az egyik ilyen iskola webmesterenek, egy
elmarasztalo levelet. A valaszt a level irojanak engedelyevel szeretnem
megosztani a lista tagsagaval. Tanulsagos.

A level:
---------------------
Tisztelt Boldog Ferenc!

Sajnálatos módon nem tudom frissíteni a honlapot
olyan gyakran, mint ahogyan szeretném. Egyedül
nem tudok mindent megcsinálni, szövegek után
jarkalni, pontositani, grafikat ide-oda, amoda.
Valoban, ilyen weblapot egyedul szerkeszteni
a lehetetlenseg hatarat surolja.
Egyebkent a gimi tanuloja vagyok, s ugy nez ki,
sajnalatosan csak ont es engem erdekel a honlap
sorsa.
A lapunk meg valoban nem talalta meg vegso
formajat, szeretnem, ha jovore tokeletesen
mukodne. Egyuttal megkernem, hogy
mondja el otleteit a lappal kapcsolatban,
arulja el, hogy mit szeretne latni.
Megjegyzeskent annyit, hogy az igazgato
ur az egyik ember a suliban, akit kevesse
foglalkoztat a honlap. Sajnalatosan meg nem
ertettek meg sem a tanarok, sem a diakok,
hogy egy jo weblap legalabb olyan fontos, mint
egy szep es tartalmas prospektus.
Remelem, hogy ennek ellenere a fia a kov.
tanevben nalunk fog tanulni.

Elore is koszonom valaszat

Eddig a level, lehet elmelkedni.
-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu