tanforum - Re: [Tanforum]makrovirus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tanforum]makrovirus

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tanforum]makrovirus
  • Date: Fri Jan 14 18:40:02 2000

Tisztelt Kollegak!

Tegnap este 18:45-kor is ugy voltak.

> Az egesz napomat raszantam a keresesre, de sem az F-SAV, sem a VirusBuster
> nem talalta
> az ominozus makrovirust!
> levizsgaltam az egesz halot, a letoltott exe allomanyokat, majd a kibontott
> doc-okat is ,de semmi.
> Milyen kereső jelezte a fertozest? Mi a jele a fertozesnek?

Nalam InoculanIT ami jelezte, s mivel ugy van beallitva, szepen ki
is dobta. Nem hiszem, hogy egy makrovirusnal tevedne.

Udvozlettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.