tanforum - Re: [Tanforum]WEB oldalak a sulikban

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tanforum]WEB oldalak a sulikban

  • From: "Taninfo Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tanforum]WEB oldalak a sulikban
  • Date: Sun Jan 16 23:07:08 2000

Teljes mértékben egyetértek Dorozsmai Károllyal abban, hogy nagy pazarlás
nem kihasználni azt a propagandalehetoséget, amit egy iskolának a honlap
jelent.
Iskolai honlap egyébként sokkal több van a netlapon lévo 1 tucatnál. Én 100
fölöttirol tudok, ezekre linkelni lehet a www.multistand.com/oktatas lapon
az intézményekbol (de csak, ha olyan intézményt választ valaki, amelyiknek
van honlapja). Remélhetoleg nemsokára külön is el lesznek helyezve valahol,
akkor jelezni fogom. Azonban ezek se használják a honlapot a jelentkezoknek
szóló információk közlésére. A honlapok pályaválasztást segíto szerepérol
egyébként két oktatási informatikusi vizsgamunkában is szó van.
Egyébként köszönettel veszem, ha valaki tud még iskolai honlapokról, és
ezeket is felhelyezhetjük a listába.
Juhász Ágnes