tanforum - Re: Hardver orientalt szakkepesites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Hardver orientalt szakkepesites

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Hardver orientalt szakkepesites
  • Date: Thu Jan 13 18:58:23 2000

Azt hiszem a jövő a számítástechnikában egyre inkább a felhasználói oldalon
van!
Ez egy érv a tisztességes szakma mellett.
Nekem ezen a pályán mindenhez kell értenem, mert a könyvelő a ... a
könyvtáros a...
mind azt hiszi, hogy én tudom a megoldást az ő problémájára...

1- A szoftverfejlesztés is egyre inkább magas "szak"-ismereteket igényel az
adott fejlesztési cél érdekében, és egyre kevésbé programozási tudást... (ez
a garancia arra, hogy igazán célnak megfelelő, praktikusan használható és
eladható munkát végezzen)!!!
Kivéve, ha programozói fejlesztő környezet fejlesztésével akar foglalkozni...
:-) - egy multi cégnél...
Aki mindenhez érteni akar annak meg jó pedálozást... Ugy se fog mindenhez
érteni...

2- A hardver oldal szerintem nálunk a műszerészi szinten áll meg, amiatt nem
kell sokat tanulni... minden évben ujabb hardver eszközök jönnek ujabb
kötetnyi szakirodalommal... Aki foglalkozik vele az szinten marad, akinek
csak szakmája van az meghalt...
Kivéve, ha a szilicium völgyben sikerül állást kapnia :-)
A jövő hardverei ott fogannak... Nem itthon! Mi csak összerakjuk, ha
megengedik nekünk...