tanforum - Re: Hardver orientalt szakkepesites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Hardver orientalt szakkepesites

  • From: Kele Attila <kele_attila AT mail.mfg.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Hardver orientalt szakkepesites
  • Date: Thu Jan 13 18:37:43 2000

sziasztok! szia Janos!

edoelektro wrote:

> Ha ram hallgatsz, eszedbe ne jusson a gyereket szamitastechnika szakra adni.
> Valasszon egy "tisztesseges" szakmat. A szamitastechnika ne cel, hanem
> eszkoz legyen.
>
> Udv Pribojszki Janos ( egy szamitastechnikus)

nem ertek veled egyet. a szamitastechnika szerintem nagyon is tisztesseges
szakma. jol meg is lehet belole elni, ha jo allast talal. itt videken, ahol en
is lakom tenyleg nem lehet vele olyan konnyen elhelyezkedni, de bp-en
-ismereteim szerint- eleg jo munkalehetosegek vannak. mivel szerintem ha a
szamitastechnika neki nem cel, hanem csak eszkoz, akkor nem hiszem, hogy lesz
ideje es energiaja ahhoz, hogy a megfelelo szintre eljusson. persze kerdes,
hogy
neki mi a megfelelo szint...
idezek az eredeti levelbol:
"A fiam eltokelte, hogy szam.techn vonalon tanul tovabb."
ha eltokelte, es ehhez van kedve, akkor szerintem a szint magas. es megfelelo
irany. sok sikert neki!

Kele Attila