tanforum - Hardver orientalt szakkepesites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Hardver orientalt szakkepesites

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Hardver orientalt szakkepesites
  • Date: Wed Jan 12 22:32:04 2000

Hello!

A felvetelik idoszaka kozeledik a kozepiskolakban, es mivel a fiam 8.
osztalyos magam is korbejartam a varos kozepfoku intezmenyeit ez ugyben.
(persze nem csak a net-en bolyongva)
Nehany erdekesseg:
Egy-ket esettol eltekintve sehol nem talaltam az iskolakrol WEB-en
publikalt anyagot a felvetellel kapcsolatban. Az igazsag az, hogy sok
helyen egy hevenyeszve osszetakolt, bejelentkezo lapon kivul semmi
nincs.
Erdekes...... :-(( Allitolag mukodik a Sulinet. A furcsa az, hogy olyan
helyen sem volt semmi, ahol szam.techn., hardver orientalt kepzest
hirdetnek.
Lenne egy kerdesem is, ami eppen ehhez kapcsolodik.
A fiam eltokelte, hogy szam.techn vonalon tanul tovabb. Ma be is mentem
egy ilyen iskolaba, (nyilt nap leven), s erdeklodtem a kepzes felol.
Foleg az erdekelt, hogy a kurzus vegen milyen "papirral", (az erettsegin
kivul) engedik utjara a gyerekeket. Par perces "fogalmam nincs", "kezet
szettaro" mozdulat utan vegre kaptam, egy valaszt. "Muszaki
szamitastechnikai technikus", vagy valami ehhez nagyon hasonlo
szakkepesites, amely a negy ev utani technikusi evfolyam teljesitesevel
szerezheto meg.
Haaat... Oszinten szolva nekem ez kisse gyanus. Lehet, hogy en vagyok
lemaradva, de en meg ilyen nevu, hivatalosan is elfogadott
szakkepesitesrol nem hallottam.
Es Ti? Ha igen, akkor fellelheto-e a WEB-en, ezzel kapcsolatos tantervi,
stb. anyag? A kollegatol megsem kerhettem el a tantervet. ;-) Bar
megfordult a felyemben, es nagy kedvem lett volna hozza.Ha nem talalok
rola mashol infot, megis ezt fogom tenni.

Szoval letezik ilyen kepzes?

Ui: Csak hab a tortan, hogy 45-47 fo kozotti letszammal indulnak itt az
osztalyok. Igen.. igen. Meer befer annyi szek a terembe.
Ezt nevezik "kiscsoportos foglalkozasnak".

-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu