tanforum - Re: Hardver orientalt szakkepesites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Hardver orientalt szakkepesites

  • From: "Taninfo Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Hardver orientalt szakkepesites
  • Date: Thu Jan 13 00:08:42 2000

----Eredeti üzenet----
Feladó: Boldog Ferenc
<fboldog AT matavnet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2000. január 12. 22:32
Tárgy: Hardver orientalt szakkepesites

Ami szakközépiskolai képzés, az megtalálható az adatbázisunkban. A net-en
jelenleg a www.multistand.co.hu alatt az oktatas menüpontról érhető el
(normális időszakokban www.multistand.com/oktatas címen is), a képzések
között a számítástechnika szakirányt kell választani. Egyébként az
érettségivel nem jár szakképesítés, és nem igazán mondhatják meg felelősen
az iskolák, hogy ez érettségi után mit lehet majd elkezdeni tanulni. Műszaki
számítástechnikai technikus egyébként tényleg van, két év alatt
megszerezhető középfokú szakképesítés, BP-en kilenc iskolában tanulható,
kettőben két tannyelven is. Ez a számítógép hardver területen a technikus
szint, ez alatt van a számítástechniaki múszerész, van még néhány speciális
képzés (ipari informatikai technikus, műszaki informatikus). Az
adatbázisunkban további részletek is vannak.Ha felhív a 242-7771-en,
szívesen adok tanácsot a fia tavábbtanulásához.
Egyébként másoknak is szívesen segítek, és az internet címet, valamint a
tanácsadó programot ajánlom az iskolák figyelmébe.
Juhász Ágnes