tanforum - Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)
  • Date: Mon Dec 13 18:31:52 1999

Kedves Eva!

> Dr. Dieter Ortmann, a Goethe Intezet munkatarsa rengeteg energiat fordit
> arra, hogy az Intezet a nemet nyelv oktatasahoz segitseget tudjon nyujtani
> a magyar iskolaknak.

Lehet...

> Valoban elkovetett egy hibat, amikor a levelezesi listat letrehozta, de
> ennek reszben a gyakorlatlansag, reszben a magyar viszonyok nem kello
> ismerete volt az oka. A hiba az volt, hogy az osszegyujtott cimeket
> felrakta a listara, ahelyett, hogy eloszor levelet irt volna minden cimre.

Csakhogy ezt a hibat nem egyszer, hanem ketszer is elkovette.
Egyszer 1 evvel ezelott, amikor egy kollega segitsegevel sikerult
leiratkoznom. (Aki nem torolte le a legelso levelet.) Es egyszer
iden nyaron. Masodjara a szolgaltatojukhoz fordultam (Soros
Alapitvany), ahonnan az arra illetekes figyelmeztette levelben
(masolatot en is kaptam). Ezt kovetoen nem igazan finoman
valaszolt, annak ellenere, hogy korabban megadtam nemet szakos
tanaraink cimeit. Sot, meg nemet szakos kollegaim elott is rossz
szinben tuntetett fel.

Engedtessek meg, hogy ezek utan ketelkedjem johiszemusegeben.

> Kerem, Guszti, ne haragudjon, de mar nem hagyhattam szo nelkul, hogy egy
> olyan embert pellengerez ki, aki mindent megtesz azert, hogy a Goethe
> Intezet el tudja erni a magyar iskolakat. Nem reklamot kuldott, hanem a
> nemet tanarokkal szerette volna felvenni a kapcsolatot.

A mindent meg lehet tenni ugy is, hogy nem sajat szemelyes
levelcimemet veszi fel KET izben is listajara.
Esetleg felhivhatna a figyelmet ra, de ne irjon fel!!!
Termeszetesen ugyanez vonatkozik az elmErobikra is, mas
kerdes, hogy azt legalabb ertettem.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.