tanforum - elmErobik 1999.december 13. (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

elmErobik 1999.december 13. (fwd)

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: elmErobik 1999.december 13. (fwd)
  • Date: Mon Dec 13 07:57:17 1999

Kedves Tanforumosok!

Mar korabban kaptam egy levelet az elmErobik keszitoitol, amiben arra
kertek, hogy az altalam kezelt listakon ajanljam. Mivel ovatos vagyok,
eloszor feliratkoztam. Az eddigi tapasztalataim alapjan nyugodt szivvel
tudom ajanlani tanaroknak, tanuloknak egyarant.

A feliratkozottaknak minden nap kuldenek egy logikai/matematikai
feladatot, es az elozo napi feladat megoldasat.

Udvozlettel
Eva
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly