tanforum - Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)
  • Date: Mon Dec 13 10:35:52 1999

Kedves Guszti!

Dr. Dieter Ortmann, a Goethe Intezet munkatarsa rengeteg energiat fordit
arra, hogy az Intezet a nemet nyelv oktatasahoz segitseget tudjon nyujtani
a magyar iskolaknak.

Valoban elkovetett egy hibat, amikor a levelezesi listat letrehozta, de
ennek reszben a gyakorlatlansag, reszben a magyar viszonyok nem kello
ismerete volt az oka. A hiba az volt, hogy az osszegyujtott cimeket
felrakta a listara, ahelyett, hogy eloszor levelet irt volna minden cimre.

Ez a hiba azonban - velemenyem szerint - nem volt akkora, hogy a
honapokkal ezelotti ugyet ujra es ujra fel kellene emlegetni.

Kerem, Guszti, ne haragudjon, de mar nem hagyhattam szo nelkul, hogy egy
olyan embert pellengerez ki, aki mindent megtesz azert, hogy a Goethe
Intezet el tudja erni a magyar iskolakat. Nem reklamot kuldott, hanem a
nemet tanarokkal szerette volna felvenni a kapcsolatot.

Udvozlettel
Eva