tanforum - Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)

  • From: Ladanyi Gusztav <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: elmErobik 1999.december 13. (fwd)
  • Date: Mon Dec 13 09:04:07 1999

> Mar korabban kaptam egy levelet az elmErobik keszitoitol, amiben arra
> kertek, hogy az altalam kezelt listakon ajanljam. Mivel ovatos vagyok,

Nos ehhez csak annyit, hogy igy kellett volna kezdeni, s nem azzal, hogy
telenyomjak a sulinetes admin mailboxokat. Ez vonatkozik Goethe urra :))
es tarsaira is.

Mar csak az az erdekes, hogy mikor ezt maganlevelben tanacsoltam, akkor
mas hangnemu valaszokat kaptam. Goethe "ur" meg a kirugatasomat is
kilatasba helyezte.

gusty