tanforum - Re: Tanfolyam januartol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Tanfolyam januartol

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Tanfolyam januartol
  • Date: Thu Dec 9 09:36:10 1999

Gyakorlatban nem ismerem az adatokat, nekem kicsit soknak
tunik az 50 ezer Ft, de akar meg annyi is lehet, ehhez nem tudok
hozzaszolni. Itt igazabol arra gondoltam, hogy nincs kotelezo
minimalis alaptoke meg hasonlo nyalanksagok, az viszont teny,
hogy egy ceg megalapitasa penzbe kerul.
Egyebkent ugy hallottam, nem tul konnyu kivenni penzt tagkent a
bt-bol, sajnos.
Valaki ajanlotta a vallalkozoi igazolvanyt. Szerintem az dragabb
mulatsag lenne, mint a Bt, eppen az emlitett TB miatt (is).

> ***Ez azért nem egészen pontos!
> A BT alapítása vagy tevékenység bovítése kb 50000 Ft egyszeri költség. És ha
> valaki személyesen közremuködo tag - bíróságon bejegyzett képviselo - akkor
> bizonyára pénzt is szeretne kivenni _ tagi kivétnek hívják - márpedig minden
> pénz után TB+EHO+SZJA és évvégén TAO fizetendo.
> Az pedig a BT-nek is kiadás.
> Ezért az óradíjat úgy célszeru kialkudni, hogy a járulékokkal növelt legyen.
> Ha az iskola anyagilag jobban jár, akkor a tanár rosszabbul jár!!!!

Risko Agnes

...mert kell egy hely, hol nem fáznak a csillagok,
mert kell egy hely, hol emlékünk majd élni fog,
mert kell egy hely, egy vonzás, melyhez tartozunk,
mert kell egy hely, hol néha másról álmodunk...