tanforum - Re: Tanfolyam januartol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Tanfolyam januartol

  • From: Dr Bánhidi SÁndorné <banhidi AT satimex.tvnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Tanfolyam januartol
  • Date: Thu Dec 9 01:31:07 1999

-----Original Message-----
From: Risko Agnes
<ragnes AT sziszki.hu>
To:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Date: 1999. december 8. 18:23

>Kedves Listatagok!

>En is epp ezt akartam javasolni. A bt alapitasa nem kerul szinte
>semmibe, szamlat adhat, igy az iskola meg jobban is jar, mert az
>oraber utan nem kell tb-t fizetnie.

***Ez azért nem egészen pontos!
A BT alapítása vagy tevékenység bovítése kb 50000 Ft egyszeri költség. És ha
valaki személyesen közremuködo tag - bíróságon bejegyzett képviselo - akkor
bizonyára pénzt is szeretne kivenni _ tagi kivétnek hívják - márpedig minden
pénz után TB+EHO+SZJA és évvégén TAO fizetendo.
Az pedig a BT-nek is kiadás.
Ezért az óradíjat úgy célszeru kialkudni, hogy a járulékokkal növelt legyen.
Ha az iskola anyagilag jobban jár, akkor a tanár rosszabbul jár!!!!
Magánban szívesen konzultálok:
banhidi AT satimex.tvnet.hu
Bánhidi Sándorné