tanforum - Meg egyszer a jelenleti ivrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Meg egyszer a jelenleti ivrol

  • From: "Gracin Marko" <Gracin.tanar.EJG AT ejg-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Meg egyszer a jelenleti ivrol
  • Date: Wed Dec 8 15:54:52 1999

Tisztelt Listatagok!

Miutan a problemat en vetettem fel, gondoltam, megprobalok
utanajarni. A jogszabalyt tovabbra sem tudom, de volt nalunk egy
ellenorzes az onkormanyzattol, es a kovetkezo megallapodasra
jutottak.
A tanaroknak nem kell ilyen vezetnie, de kotelezo a haladasi naplo
normalis vezetese, az igazolja, hogy jelen volt. A rendszergazdanak,
mint nekem peldaul, viszont kell. Persze az a helyzet, hogy nekem
nincs eloirva munkaido, es felallasban tanar is vagyok. Szoval ez
olyan felesleges dolog, mert en a kettot nem tudom szetvalasztani
egyszeru modon.

Gracin Marko