tanforum - Re: Tanfolyam januartol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Tanfolyam januartol

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Tanfolyam januartol
  • Date: Wed Dec 8 18:22:34 1999

Kedves Listatagok!

> Azt hiszem az elozo valasz maskeppen:
> pl.: alakitsatok bt-t, az iskola a bt-t bizza meg a tanfolyam
> megtartasaval, innen kezdve a bt tagok ugye, hogy ki, mennyit dolgozik
> benne.
En is epp ezt akartam javasolni. A bt alapitasa nem kerul szinte
semmibe, szamlat adhat, igy az iskola meg jobban is jar, mert az
oraber utan nem kell tb-t fizetnie.

Risko Agnes

...mert kell egy hely, hol nem fáznak a csillagok,
mert kell egy hely, hol emlékünk majd élni fog,
mert kell egy hely, egy vonzás, melyhez tartozunk,
mert kell egy hely, hol néha másról álmodunk...