tanforum - Re: Meg egyszer a jelenleti ivrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Meg egyszer a jelenleti ivrol

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Meg egyszer a jelenleti ivrol
  • Date: Wed Dec 8 17:30:18 1999

Gracin Marko wrote:

> Tisztelt Listatagok!
>
> Miutan a problemat en vetettem fel, gondoltam, megprobalok
> utanajarni. A jogszabalyt tovabbra sem tudom, de volt nalunk egy
> ellenorzes az onkormanyzattol, es a kovetkezo megallapodasra
> jutottak.
> A tanaroknak nem kell ilyen vezetnie, de kotelezo a haladasi naplo
> normalis vezetese, az igazolja, hogy jelen volt. A rendszergazdanak,
> mint nekem peldaul, viszont kell. Persze az a helyzet, hogy nekem
> nincs eloirva munkaido, es felallasban tanar is vagyok. Szoval ez
> [...]

Pedig nem artana, mert elofordulhat, hogy a tanitasi oradrol hivnak ki,
egy masik helysegben talalhato gep problemaja miatt. Ez pedig kerdesesse
teszi a tanari munkad elvegzeset. Ha akkor valamelyik gyerek valami
baromsagot csinal, komoly gondod lehet belole.
(A tanitasi oraid alatt nem lehetsz rendszergazda.)
Azt pedig megint nem art jegyezni, hogy mikor maradsz bent keso estig!!

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu