tanforum - Re: Sulinet

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Sulinet

  • From: "Bende Imre" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Sulinet
  • Date: Fri Oct 29 12:47:37 1999

sziasztok!

A kollegano csak latta hogy a fiatalok mire hasznaljak a gepet, es gyorsan
kialakitott egy velemenyt, anelkul, hogy utananezett volna mi is az. Nem
informatikat tanit ezert az irc bemutatasa, tanitas nem az o dolga, De
szerintem

1.tanitani kell, hisz az informacio szerzes resze, es szerintem nagyon
jo resze!
2. szerintem arrol vitatkozzanak, ami erdekli oket
3. a jo csatornakat meg kell keresni, azokat be kell mutatni
4: en hasznalom es ugy gondolom jo hatasfokkal az irc-et sokkal jobban
szeretem mint a telefonos forrodrotot mar a szakkifejezes nem is jut
eszembe.
5.egy csatornan van operator, akinek az a dolga, hogy a rendet
fenttartsa...... es vannak robotai amik az o tavolleteben is vigyaznak a
rendre....ronda szavak hasznalata stb....

Ezek utan ismet azt mondom velemenyunk csak akkor legyen valamirol, ha nar
kellokeppen ismerjuk azt...

Bende Imre,aki szeret csettelni