tanforum - Re: A csatolas tartalma

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: A csatolas tartalma

  • From: "Feher Peter" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: A csatolas tartalma
  • Date: Tue Sep 28 14:19:42 1999

Udvozlet!

> Valo igaz, Miklos csatolasa nem volt eppen szerencses, de megertem
> indulatat. Szerintem, tanari letunket erintoen nem osszemerheto a
> folosleges csatolas
> tenye es annak tenyleges tartalma. A tartalomra eddig senki nem
> vesztegetett egyetlen sort sem. :((

Azert nem veszetgettem ra egy szot sem, mert nem volt kedvem megnezni. A
hirtelen felindultsag nem mentseg,
kepzeld el, ha mondjuk mindenki ideges lesz, akinek van egy gyorsabb
hozzaferese. Elkuldom mondjuk a modemedre
a Corel Clipart felet, jo? Epp csak annyit, hogy ne tudd hasznalni, par mega
bele a postafiokodba.

Aki hibazott, illene minimum elnezest kernie, ha mar hamut nem szor a fejere.
:-)

> From: RodlerG
> <Rodler AT barabas.sulinet.hu>
> Teljes mertekben egyetertek Laszloval!
> Bennunket tanarokat emiatt a megosztottsag miatt konnyu mindig lesimazni.
> A sok baba kozt a gyerek..
> Jol erzekelheto most is a kicsinyesseg. Apro csepro egyeni erdekecskek
> teljesen elfedik a valos tartalmat. Ezek utan ne csodalkozzunk, ha a
> mondandonk tartalmat
> a hatalom orokke legsulyunak tekinti.

Gabor, jo hogy Te egyet ertesz, de ugy lattam, a listan nem tolongtak a
hasonlo levelek. :-)
Itt nem a tanarok kicsinyessegerol van szo. Ha neked nem tetszik, nem is
tudom mi, talan a szeptemberi
fizetescsokkentes, azt emlitsetek meg a miniszternek, vagy barkinek, de nem
illendo mas levelesladajat terhelni.
Nem ertem sem a kicsinyesseget, sem a apro csepro egyeni erdekecskeket. Ettol
a kedves lepestol csupan szaz
valahany embernek tele lett a postafiokja, de a fizetesunk csokkkeneset nem
befolyasolta.

Udv:

Feher Peter

Ui: Nekem sem tetszik, mert az enyem sem igen emelkedett, de emiatt nem
kuldok szet kepkent
beszkennelt szovegeket.