tanforum - Re: szamitogepkezelo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szamitogepkezelo

  • From: Bertók Csaba <bertok AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: szamitogepkezelo
  • Date: Sat Sep 11 21:59:22 1999

T lista.!

A tárgyban jelölt levélváltásról csak annyit, hgogy szerintem errol és az
ilyrenekrol szól a lista. Ha ezeket a dolgokat "immár általánositottan"
magánlevélben intézzük el akkor minek a lista egyrészt, másrészt akinek
gondjai vannak az nem tatál az archívumban megoldást, tehát már százszor
lerágott témákat ujra és ujra eloveszünk ezzel rontva ttulajdon
hatékonyságunkat.

Üdv.:
Bertók Csaba
nyugalmazott informatika tanár