tanforum - Re: Hol a hatar? (Volt: JakyNet Verseny Kiira's)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Hol a hatar? (Volt: JakyNet Verseny Kiira's)

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Hol a hatar? (Volt: JakyNet Verseny Kiira's)
  • Date: Sun Sep 12 11:11:04 1999

Hello!

>iskolaba? Osszhangban van pl. az iskolai reklamtevekenysegre vonatkozo
>uj jogszabalyokkal? Gusztusosnak semmikepp sem mondhato.

Igen, ebben lehet valami. Szomoru, hogy az "ISKOLA" is reklamfelulette
valt/valik. :-(
Persze lehet, hogy a nyomorbol ez is egy kiut.

>nivos muveltsegi kerdesek koze ocsut keverve egyes termekekre vonatkozo
>kereskedelmi informaciokat kerjenek a feladatok, az sok a gyomromnak.

Ebben is lehet valami Peter. De ha egyszer a "reklamfelulet" elkelt,
akkor a szoveget az irja, aki fizet. :-( Ezert is lenne fontos, hogy
semmikeppen ne keverjuk a szent celokat, ahogy jol irtad "ocsuval".

>iskola. Ugy erzem, ez a verseny nem jo precedenst teremt. Alljunk meg a
>lejton, amig nem keso!

Megint csak igazad lehet. Kisse ironikusan azonban, szerintem mar a
lejto aljan vagyunk, s a felkapaszkodas a cel. Ilyenkor idonkent
mindegy, ki nyujtja le a kotelet. :-(
Ha mar egy 25-os egore sem telik, akkor az ember kezd nagyon NEM finnyas
lenni.

>Ez komoly?
>Parameteresen az osszes oprendszerre?

Ez valoban jopofa. :-)) Szerintem itt az idezett ceg vedelmi szoftverere
gondolnak, amely tudtommal igy is vagy ket-harom op. rendszerre irodott.
Tudod... A "szoda" vedelmi rendszer. :-)

A fentiekkel egyutt en is azt mondom:
1. Nem biztos, hogy szerencses, gusztusos az iskolak reklamfelulette
torteno visszafejlesztese. Lehet, hogy holnaptol kotelezo lesz? ;-)
2. A felhivast, enyhen szolva tul sok helyen kaptam meg en is. Kisse
bosszanto volt, de ennel nagyobb kellemetlenseg soha ne erjen senkit.
:-)

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu