tanforum - Re: szamitogepkezelo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szamitogepkezelo

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: szamitogepkezelo
  • Date: Fri Sep 3 06:41:56 1999

Udvozletem!

Molna'r Pe'ter irta (2 Sep 99, 14:05) "Re: szamitogepkezelo" subject-u
leveleben:

> Ha egy gyorsan orvosolhato problemaval talalkozom, mint renszergazda,
> akkor nem mindig orulok, hogy meg ennyit sem tud megcsinalni egy mezei
> felhasznalo.

Nohat azert a dolognak tobb oldala van... :-) En meg ugy
tapasztaltam, a teljesen kepzetlen es a nagyon kepzett
(power)user viszonylag veszelytelen... Amelyik e ketto kozott
van, az viszont nagyon veszelyes: ha rendellenesseggel
talalkozik, _azonnal_ nekiall javitani, esetleg eleg brutalis
modon... (Tegnap a masik munkahelyemen Buzgo Thibald
dolgozo csillagcsavarhuzot ker... Minek?, kerdem en... Hogy
az egeret megtisztitsa! Minek ahhoz csavarhuzo? Mert szet
kell ehhez szednie... Ennyit az ongyogyito user-rol... :-((()

> Pedig sokszor gyorsan es fajdalommentesen lehetne megoldani
> a problemakat, aminek koltseg vonzata is sokkal kisebb!!!

Az. Ha meg az ongyogyoto user valami nagyobb bajt okoz,
majd a rendszergazdi helyrepofozza. A baj csak az, az eredeti
bajt esetleg percek alatt, a javitgatassal teremtett helyzetet
meg lehet, orak alatt... :-(

> 1. Gond van a gepevel, s varja a
> rendszergazdat, s a fonokenek azt mondja nem tudta megcsinalni,
> mert rossz a gep. 2. Megprobalja megoldani a problemat, esetleg
> sikerul, s le is adja a kert anyagot.

Persze, a masodik sem kizart... De IMO eleg nagy a veszelye,
hogy fokozza a bajt, es nem elharitja...

> Szoval velemenyem szerint tanitsuk meg, s remenykedjunk,
> hogy hasznalja!!!

Szerintem meg: tanitsuk meg, hogy szemleletet kapjon es
remenykedjunk, hogy _nem_ (gyakran) hasznalja... :-)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly