tanforum - Re: szamitogepkezelo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szamitogepkezelo

  • From: "Feher Peter" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: szamitogepkezelo
  • Date: Thu Sep 2 12:20:29 1999

Sziasztok!

>Most talan eloszor:) nagyot egyet kell ertenem Rozgonyi-Borus Ferenc-cel!

Nekem meg most sem :-)

>Eddigi tapasztalataim az -nehe az itteniek is- ezt mutatjak...

Nalam nem feltetlenul.

>Szerintem a gep kezelesenel az operacios rendszeri ismeretek -foleg windows
>platformon- tanitasa a szovegszerkesztebe beleagyazva sokkal jobb.A windows
>elyonye az azonos kezeloi felulet ami ugyanaz a word es az intezo eseten
>is...mindenhol ugyanazokat a muveleteket lehet elvegezni, csak mas
>objektumokkal es a worben veszelytelenebbul:) Bende Imre

Ha indulaskor nem indul a Windows, akkor vege a szamitogepnek? Nalunk speciel
ugy vannak beallitva.
Ha egy ikont 5 cm-vel odebb huzok, paff. Nem fogja megtalalni a "jolkepzett"
user.
A DOS azert erdekes (szukseges rossz), mert aprocska fogalma lehet(nem biztos
hogy lesz!) rola, mit is csinal.
Ja, es ha winodws-on tanulsz, akkor soha nem fogsz tudni kiadni egy nyomorult
karakteres parancsot, ha-ha-ha.
A komolyabb erv egyelore az OKJ-s kovetelmenyek.
Egy fontosabb kerdes: az OKJ-vizsgaanyagban (irasbeli teszt) borzaszto sok
rossz (hibas) feladat van.
Mi van olyankor, ha ezt kikapod a vizsgan?

Mas. a StarOffice free lett, nezzetek be a www.sun.com-ra. Mi lesz veled MS?
:-)
Tudom, angolul van. Ez a nehany magyaron kivul a vilag tobbi reszet nem
zavarja, legkevesbe a 270 (??)
millio amerikait...
A cikk cime: new business model. A masik cikk meg jobb: Miert ne vegyunk
szoftvert? (A SUN fonoke irta).
Na, sziasztok!

FP