tanforum - Re: szamitogep-kezelo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szamitogep-kezelo

  • From: "Berzsenyi Daniel Kozepisk. Kollegium" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: szamitogep-kezelo
  • Date: Thu Sep 2 10:46:14 1999

Sziasztok!

Most talan eloszor:) nagyot egyet kell ertenem Rozgonyi-Borus Ferenc-cel!
Eddigi tapasztalataim az -nehe az itteniek is- ezt mutatjak...
Szerintem a gep kezelesenel az operacios rendszeri ismeretek -foleg windows
platformon- tanitasa a szovegszerkesztebe beleagyazva sokkal jobb.A windows
elyonye az azonos kezeloi felulet ami ugyanaz a word es az intezo eseten
is...mindenhol ugyanazokat a muveleteket lehet elvegezni, csak mas
objektumokkal es a worben veszelytelenebbul:)

(en itt ezeket a tanokat terjesztem a sotet vasban:)

Bende Imre