tanforum - Re: szamitogep-kezelo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szamitogep-kezelo

  • From: Lakatos István <luki74 AT freemail.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: szamitogep-kezelo
  • Date: Wed Sep 1 22:01:24 1999

Sziasztok!

Nekem nem sok beleszolasom van az egeszbe. En otthon oktatom a Windows op.
rendszert. Mindig a DOS-szal kezdem. A legalapvetobb parancsokat nem baj, ha
ismeri az ember. Minden munkahelyen teremthet olyan helyzetet az elet, hogy
elkelhet
egy kis DOS alapismeret. Es sokszor nagy hasznot tud hozni. Ha csak a sajat
munkahelyemre gondolok, mar akkor igaz. A masik, hogy a Windows-t is
konnyebb oktatni, ha mar valaki megtanulta a DOS-nal az alapokat. Jobban
erti, hogy mit miert csinalunk.

Istvan