fizinfo - Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok

  • From: Laszlo Kiss <kiss.laszlo AT csfk.org>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok
  • Date: Tue, 3 Oct 2023 21:02:51 +0200

Közben megtörtént az információs kör rövidre zárása Bandi és Nyáry Krisztián
között.
Utóbbi válasza a nyilvános felületemen:

"Amikor ezt a posztot írtam, még nem volt szó Krausz Ferenc Nobel-díjáról.
Később egy másik posztot szenteltem az ő személyének, ahol idéztem, amit a
magyarságáról mondott. Csodás dolog, hogy ő megtöri az átkot. Persze ő is
külföldön él és kutat, de ez nem üldözés, hanem önkéntes döntés – ha
negatívan fogalmazunk: agyelszívás – eredménye."

Kiss László

> On 3 Oct 2023, at 20:39, Lévai Géza <levai AT atomki.hu> wrote:
>

> Kedves András!
>
> Én egy 17 elemű listát láttam Nyáry Krisztiántól, amiben
> Krausz Ferenc még nem szerepelt.
>
> Az egyes halmazok besorolásán persze lehetne még finomítani
> (az országhatár és az állampolgárság időfüggő), de az
> üzenet elég egyértelmű. Érdekes lenne ugyanez megnézni
> mondjuk Csehországgal, Ausztriával, Dániával vagy Új-Zélanddal.
>
> Üdvözlettel,
>
> Lévai Géza

László L. Kiss

Director General
Research Centre for Astronomy and Earth Sciences
Web: http://csfk.org