fizinfo - Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok

  • From: Lévai Géza <levai AT atomki.hu>
  • To: András Patkós <bandisanyi.patkos AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Krausz Ferenc és a magyar fizikusok
  • Date: Tue, 3 Oct 2023 20:39:00 +0200 (CEST)
  • Dkim-filter: OpenDKIM Filter v2.10.3 zimbra.atomki.hu 40871400BFE8

Kedves András!

Én egy 17 elemű listát láttam Nyáry Krisztiántól, amiben
Krausz Ferenc még nem szerepelt.

Az egyes halmazok besorolásán persze lehetne még finomítani
(az országhatár és az állampolgárság időfüggő), de az
üzenet elég egyértelmű. Érdekes lenne ugyanez megnézni
mondjuk Csehországgal, Ausztriával, Dániával vagy Új-Zélanddal.

Üdvözlettel,

Lévai Géza