fizinfo - [Fizinfo] Wigner Kollokvium #22/3

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Wigner Kollokvium #22/3

  • From: Van Peter <van.peter AT wigner.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Wigner Kollokvium #22/3
  • Date: Sun, 30 Oct 2022 16:27:03 +0100

Kedves Kollégák!

Miután a levélfolyamban nem leltem saját hirdetményem, ezért lentebb
tisztelettel megismétlem. Javaslom, hogy válaszlevél esetén az
előzmények nem szükséges részét törölje a válaszaadó, különben
követhetetlenné válhat a vita, illetve az utolsó levelek eltünhetnek. Én
legalábbis Hajdú Csaba levelétől kezdve már nem tudtam olvasni a tegnapi
hozzászólásokat.

---------
A hír:
A Wigner Kollokvium következő előadója Sören Schlichting. Előadása 2022.
november
15-én, 14 órakor, a Wigner SzFI, I. épület Tanácstermében lesz,

"Nehézion-ütközések korai szakaszai"

címmel.

Bővebb információk itt található:
https://wigner.hu/hu/wigner-kollokvium-soren-schlichting-0

Az előadás hibrid lesz, távrészvételhez fogom küldeni a linket.
Akinek nincs belépője a KFKI Telephelyre és eljönne, kérem írjon
levelet nekem.

Minden érdeklődőt örömmel látunk.

Üdvözlettel,

Ván Péter