fizinfo - [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés
  • Date: Sun, 30 Oct 2022 14:19:01 +0100

Kedves Kollégák!

A 2022. évi Eötvös-verseny október 14-én került megrendezésre 10 helyszínen. A feladatok megtekinthetők:
http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2022.pdf

Az ünepélyes eredményhirdetés 2022. november 25-én 15 órakor lesz (ELTE TTK Északi tömb -1.75 Konferenciaterem,
meghívó: http://eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos/Eotvos_2022_meghivo.pdf ), amelyen minden érdeklődőt szívesen látunk.

Az eredményhirdetésen a díjak átadása és az idei verseny feladatainak ismertetése, megoldása előtt az elmúlt évekhez hasonlóan bemutatjuk az 50 és 25 évvel ezelőtti feladatokat és az akkori díjazottakat is, akiket szeretnénk meghívni erre az alkalomra.

1972-ben díjat kapott: Szabó Zoltán, Németh Tibor, Bezdek Károly, Tóth Péter és Vassel Róbert;
1997-ben díjat kapott: Kovács Gábor, Várkonyi Péter László, Egri Győző, Gyurkó Martin és Koncz Imre.

Kérem, ha olvassák ezt a levelet, akkor jelezzék nekem, hogy el tudnak-e jönni (vanko AT eik.bme.hu).

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 10/30/2022