fizinfo - Re: [Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson

  • From: Aurél Gábris <gabris.aurel AT wigner.hu>
  • To: "Dr. Geszti Tamás" <tamas.geszti AT ttk.elte.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Sarkadi Dezső <dsarkadi AT gmail.com>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson
  • Date: Sun, 2 Oct 2022 11:50:33 +0200

Kedves Tamás és kollégák!

Sarkadi Dezső kolléga a könyvében egy rövid bekezdést szentel a jelenség
Huygens-szinkronizációval való magyarázatának cáfolatára. A
Huygens-szinkronizáció egy nagyon érdekes, tágan értelmezett és összetett
jelenség, akit érdekel, ebben a videóban nagyon szemléletesen elmagyarázzák
és a jelentőségére is kitérnek: https://www.youtube.com/watch?v=t-_VPRCtiUg.
Egyébként, kvantumrendszerekben is kutatják a jelenség fellépését és
lehetséges alkalmazásait.

Üdv:
Aurél

Web: http://optics.szfki.kfki.hu/~gabrisa
E-mail: gabris.aurel AT wigner.hu
Mobile: +36 (20) 9696838, +420 728 950043
Office: +36 (1) 3922222, ext. 1229
"Ha ezt el tudja olvasni, minden bizonnyal tud magyarul."