fizinfo - [Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson

  • From: Sarkadi Dezső <dsarkadi AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Megjelent fizika könyvem bemutatója Pakson

Kedves Fizikusok, Érdeklődők!

2022 márciusában megjelent könyvem Németországban,
„SIMPLIFICATION OF TODAY’S PHYSICS”
címen. A könyvben sokéves, saját kutatási eredményeimet foglaltam össze, a
használt matematika középiskolai szintű.

Könyvemről előadást tartok Pakson, 2022 október 14-én, pénteken a Paksi
Művelődési Házban. Az érdeklődőket szívesen várom,
kérek egy előzetes jelentkezést az email címemre

dsarkadi AT gmail.com

és egy telefonszámot is. Az előadást legalább 5 főnek tartanám meg, ha nincs
ennyi jelentkező, telefonon visszahívom az érdeklődőket az előadás
elmaradásáról.

Az előadás a fizikai kölcsönhatások újszerű megközelítését tartalmazza,
különös tekintettel az atommag fizikájára és a gravitációra.
Az előadás anyaga elérhető itt

http://www.hungarianphysics.eu/

Beszámolót tartok az általam felismert, dinamikus gravitációról, mely
mesterségesen mozgatott testek között lép fel, és akár nagyságrendekkel
erősebb a newtoni gravitációnál. A gravitációs kísérletemet itt lehet
megtekinteni

http://www.hungarianphysics.eu/Gravity_of_rotating_mass.mp4

Az előadás helye:
Csengey Dénes Kulturális Központ, 7030 Paks, Gagarin utca 2.

Tisztelettel
Sarkadi Dezső
fizikus
Paks, 2022.10.01