fizinfo - RE: [Fizinfo] kérés a tudomanymetria.com

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] kérés a tudomanymetria.com

  • From: "Osvay karoly" <osvay AT physx.u-szeged.hu>
  • To: 'Horváth István' <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>, "'Fizinfo'" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, 'HAJNAL Zoltán' <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] kérés a tudomanymetria.com
  • Date: Thu, 29 Oct 2020 13:19:43 +0100

Kedves Kollégák,

Egy kicsit csodálkozom ezen a level-cunamin.

A személyes adatok védelme kiemelkedő fontosságú.

A tudománymetria.com által közzétett adatok közl megkérdezném, melyiket
tartjátok sértőnek?

(Én magam egy dolgot tudok csak elkézleni, ez pedig az életkorra vonatkozo
adat. Ha arról van szó, akkor az nyilván a rendszer átállításával könnyen
orvosolható - például nem életkor, hanem tudományterületen eltöltött évek,
vagy első cikk / adat megjelenésének évétől számított idő feltüntetésével).

Az összes többi tudománymetriai jellemző (cikkek száma, hivatkozások, h
index, stb.) a közpénzből finanszírozott alapkutatások valamint az azok
alapján végzett publikációs tevékenységek (és copy right etc.) alapján
természetszerűen elérhető, és az is kellene, hogy maradjon, legalábbis
meglátásom szerint. Ha azok valóban törvényt sérte(né)nek, akkor a Web of
Science, Science Direct, stb. nemzetközi nagy adatbázisok átalakításáért is
meg lehet kezdeni a küzdelmet. Ott is megvannak ezek, bárkire, bármikor le
lehet kérdezni.

Üdv

Károly