fizinfo - [Fizinfo] Vigyázat, kártékony!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Vigyázat, kártékony!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Vigyázat, kártékony!
  • Date: Wed, 28 Oct 2020 20:55:28 +0100

Kedves Kollégák!

Egy fizikatanároknak létrehozott zárt csoportban kaptam a hírt arról, hogy egy új fizikaportálnyílt.

„/Olyan sokan kértétek, hogy legyen fiziking és kémiaking, hogy
végül megcsináltuk... A fiziking.hu oldal küldetése az, hogy végre
ugyanolyan lazán és egyszerűen lehessen fizikát és kémiát is
tanulni, mint ahogyan matekot a matekingen. A két weboldalban első
ránézésre nem sok közös dolog van. Sem a koncepció, sem az alkotó
csapat, sem a tananyagok készítői, sem a hidak és duzzasztógátak.
Amiben mégis szeretnénk, hogy olyan legyen, mint a mateking az a
szuper-érthető tananyagok, a letisztult stílus és a humor. Reméljük
szeretni fogjátok, annyira amennyire a matekinget is szeretitek.És a
mi a lényeg, lássuk milyen tananyagok érhetők el már a próbaüzemben
is./”

A mateking.hu oldalt nem ismerem. A fiziking.hu oldal elvisz egy fizikaptár.hu oldalra, ami egyenesen szörnyű! Minden fizikatanárt szeretnék ezúton is figyelmeztetni,hogy a gyermekek, diákok kerüljék el messzire ezt az oldalt! Tudom súlyos szavak ezek, de nem ok nélkül vagyok ilyen kíméletlen. Egy tanítási anyag meggyőzhet bárkit, hogy az oldal ifjúság elleni bűncselekmény, nem tananyag!

https://www.fizikaptar.hu/#/videos/f%C3%A9nytan/33/a-fotonok-vil%C3%A1ga/125

Üdvözlettel: HärtleinKároly