fizinfo - Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után

  • From: Geszti Tamás <geszti AT elte.hu>
  • To: "Imre Pazsit" <imre AT chalmers.se>
  • Cc: "fizinfo" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után
  • Date: Sun, 11 Aug 2019 15:51:02 +0200

Ha már Churchillig visszamentünk, talán nem alaptalan feltételezés, hogy ő se
mondott volna ilyen szépet, ha iskolás korában nem verik belé, hogy Much ado
about nothing, Sok hűhó semmiért. - Azért persze a standard modell nem semmi,
akárhonnan nézzük.

Üdv mindenkinek
Geszti Tamás

2019 Augusztus 11, Vasárnap 13:41 CEST dátummal, Imre Pazsit