fizinfo - Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után

  • From: Imre Pazsit <imre AT chalmers.se>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>, HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nyomozás egy régi cikk után
  • Date: Sun, 11 Aug 2019 11:41:59 +0000
  • Accept-language: en-GB, sv-SE, en-US

Kedves Zoli,

Koszonom a leveled es az informaciot! Jo latni az angol eredetit. Az
valoszinutlen, hogy en a Goldberger eredeti cikket olvastam volna, mert a
kozolt informaciobol kiderul, hogy a mondas nem a 70-es evekbol valo, hanem
joval korabbrol. A legvaloszinubb, hogy az altalam olvasott cikkben is, az
allitas mar mint idezet, es nem mint a szerzo sajat megallapitasa szerepelt,
amire ennyi ido tavlatabol mar rosszul emlekeztem. De ez mindegy is, mert
megvan az eredeti "szerzo", Goldberger, es ezt kerestem (es persze az allitas
eredeti angol valtozatat). Megegyszer, nagyon koszonom az ertekes
informaciot! A kozben kapott maganlevelekbol pedig ugy latom, hogy masok is
erdekesnek talaltak a kerdest, es jo, hogy megosztottad a valaszt.

Udvozlettel
Pázsit Imre