fizinfo - [Fizinfo] Holográfia és agyhasználat :-)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Holográfia és agyhasználat :-)

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Holográfia és agyhasználat :-)
  • Date: Thu, 12 Oct 2017 01:22:07 +0200

www.galileowebcast.hu

Élő közvetítésünk október 12-én, csütörtökön 17 órától:
Bajnok Zoltán (MTA Wigner Fizkai Kutatóközpont): Holográfia a részecskefizikában
(ELTE "Atomoktól a csillagokig" előadássorozat)

Élő közvetítésünk október 12-én, csütörtökön 18 órától:
Botos Csaba: Használjuk az agyunk - a szorzástól és összeadástól a hangulatfelismerésig
(Csopa Mesterséges Intelligencia Műhely)

Részletek fenti közvetítési honlapunkon és fészbukos oldalainkon:
https://www.facebook.com/galileowebcast/

Tepliczky István

  • [Fizinfo] Holográfia és agyhasználat :-), Tepliczky István, 10/12/2017