fizinfo - Re: [Fizinfo] 5 masodperc alatt toltheto mobil

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] 5 masodperc alatt toltheto mobil

  • From: xkibandi <xkibandi AT uni-miskolc.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] 5 masodperc alatt toltheto mobil
  • Date: Wed, 11 Oct 2017 23:49:15 +0200

Tisztelt Márk Géza! Tisztelt Kollégák!

A probléma nem új keletű. Az alábbi cikket is bizonyára szakértő újságírók
írták:
"Barcelona — Shakirát (35) nem gyötri meg a terhesség, a minap azt
nyilatkozta, hogy még sok-sok kilenc hónapnyi áldott állapotot kibírna,
olyan fantasztikus ez az élmény. Az énekesnő és párja, az FC Barcelona
futballistája, Gerard Piqué (25) nem szégyenlősek, ha a terhesség
dokumentálásáról van szó. Legutóbb egy röntgenfelvételt hoztak
nyilvánosságra a kisfiúról, előtte pedig Shakira gömbölyödő hasáról
posztoltak képeket egy közösségi oldalon."
(http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/shakira-kivirult-a-terhessegtol-2123699)
Fizika órán meg szoktam említeni, hogy nem árt, ha az újságírók is ismerik
a sugarak tulajdonságait.

Mester András

On Wed, 11 Oct 2017 09:17:44 +0200, "Geza I. Mark"
<mark.geza AT energia.mta.hu>

http://hvg.hu/tudomany/20171009_akkumulator_toltese_gyorsan_drexel_egyetem_mxene

http://www.bbc.com/news/av/technology-41419838/carbon-ion-battery-could-mean-rapid-charging