fizinfo - Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek

  • From: Hajdu Csaba <hajdu.csaba AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek
  • Date: Wed, 14 Jun 2017 21:15:44 +0200 (CEST)

Kedves Istvan!

2, Szepen vilagosan leirtad (lasd fent).
Adodik a kerdes; a CEU rektora ezt miert nem irta
meg egy rovid valaszlevelben?

Igazad van, akar meg is irhatta volna. De a valaszt tobben, tobb helyen is kozoltek; nem hiszem, hogy a kerdezo ezt nem ismeri.

En is feltettem itt kerdeseket, volt kozottuk koltoi is. Egyre viszont komolyan nem tudom a valaszt: miert kellett a torvenymodositast ket nap alatt lezavarni, mi az a hirtelen beallt, sulyos korulmeny, ami ezt indokolta?

Ha nincs ilyen, akkor vannak otleteim, miert tortent mindez, de ezekrol itt ugye nem illendo beszelni...

(bocs, de Krausz vagy Mezei Feri, vagy mindketto? ;-)

Az idezett cikkben Mezeirol van szo, de kar fennakadni ilyen aprosagokon... Ezt az egy "pozitiv" velemenyt lehet lobogtatni, minden mas (szarmazzon akar az MTA elnoketol, az orszag legtekintelyesebb jogtudosaitol, Nobel-dijasoktol, barkitol) nem erdekes.

Udvozlettel:
Hajdu Csaba