fizinfo - Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek

  • From: Diosi Lajos <diosi.lajos AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] CEU . Ha már felvetettétek
  • Date: Wed, 14 Jun 2017 21:09:16 +0200

A cikk Mezei Ferencé, aki nem kevésbé objektív tudós mint Krausz Ferenc
és mi mindannyian.
D. Lajos
-----------------#IstandwithCEU--------------------
http://wigner.mta.hu/~diosi

Tisztelt Kollégák(

Krausz Ferenc cikke korrket és mértéktartó, ráadásul objektív tudós:

– Tömören annyi, hogy mind magánemberként, mind az Academia Europaea
tagjaként támogatásomról biztosítom Michael Ignatieffet, a CEU
rektorát, ha megmagyarázza, hogy az új jogszabály miként akadályozza,
netán teszi lehetetlenné az egyetem fenntartását. Ám az ezt firtató
felvetéseimre sajnos mind a mai napig nem kaptam semmiféle választ. -
See more at:
http://magyarhirlap.hu/cikk/88872/Aki_vegre_kimondta_az_igazsagot#sthash.GHGBgrlS.dpuf

- Az, hogy Michael Ignatieff nem is válaszolt Krausz Ferenc levelére,
egyértelművé teszi számomra a helyzetet: a CEU vezetését egyántalán
nem érdeklik a tények és a segítő szándékok... Itt másról van szó: A
lényeg a minél nagyobb balhé, és a cifra hőbörgés...

Mindenkit szeretettel üdvözlök: Karcsoi