fizinfo - Re: [Fizinfo] PISA jelentees

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] PISA jelentees

  • From: Sukosd Csaba <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: ujfalussy.balazs AT wigner.mta.hu
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] PISA jelentees
  • Date: Mon, 12 Dec 2016 11:01:08 +0100

Kedves Balázs!

A Magyarországi Szülők Országos Egyesülete szerint íme a megoldás:
"a Nemzeti alaptanterv újragondolásáig 'szüneteltetni kell' a PISA mérésekben való részvételt! Nemzetközileg is lejáratják a magyar gyerekeket a frissen publikált PISA-teszt eredményei."

Lásd: http://nohref.hu/sl/PISA
vagy egy hosszabb link:
http://444.hu/2016/12/12/a-magyarorszagi-szulok-orszagos-egyesulete-szerint-a-nemzeti-alaptanterv-ujragondolasaig-szuneteltetni-kell-a-pisa-meresekben-valo-reszvetelt-mert-nemzetkozileg-is-lejaratjak-a-magyar-gyerekeket

Erről az jut eszembe, amit az egyik rádióműsorban hallottam egy betelefonálótól nem is olyen régen: "Nem megyek el a szűrővizsgálatra, nehogy kiderüljön, hogy van valamilyen betegségem. Így legalább abban a tudatban élek - amíg élek - hogy egészséges vagyok".

Üdvözlettel
Sükösd Csaba.