fizinfo - Re: [Fizinfo] PISA jelentees

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] PISA jelentees

  • From: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • To: "ujfalussy.balazs AT wigner.mta.hu" <ujfalussy.balazs AT wigner.mta.hu>, "Sukosd Csaba" <sukosd AT reak.bme.hu>
  • Cc: "Fizinfo AT lists.kfki.hu" <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] PISA jelentees
  • Date: Mon, 12 Dec 2016 10:44:41 +0000
  • Accept-language: en-US
  • Spamdiagnosticmetadata: NSPM
  • Spamdiagnosticoutput: 1:99

az eredeti forrás

http://www.mszoe.hu/#hir351

a.

________________________________
From:
fizinfo-request AT lists.kfki.hu

<fizinfo-request AT lists.kfki.hu>
on behalf of Sukosd Csaba
<sukosd AT reak.bme.hu>
Sent: Monday, December 12, 2016 11:01 AM
To:
ujfalussy.balazs AT wigner.mta.hu
Cc:
Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
Kedves Balázs!

A Magyarországi Szülok Országos Egyesülete szerint íme a megoldás:
"a Nemzeti alaptanterv újragondolásáig 'szüneteltetni kell' a PISA
mérésekben való részvételt! Nemzetközileg is lejáratják a magyar
gyerekeket a frissen publikált PISA-teszt eredményei."

Lásd: http://nohref.hu/sl/PISA
vagy egy hosszabb link:
http://444.hu/2016/12/12/a-magyarorszagi-szulok-orszagos-egyesulete-szerint-a-nemzeti-alaptanterv-ujragondolasaig-szuneteltetni-kell-a-pisa-meresekben-valo-reszvetelt-mert-nemzetkozileg-is-lejaratjak-a-magyar-gyerekeket

Errol az jut eszembe, amit az egyik rádiómusorban hallottam egy
betelefonálótól nem is olyen régen: "Nem megyek el a szurovizsgálatra,
nehogy kiderüljön, hogy van valamilyen betegségem. Így legalább abban a
tudatban élek - amíg élek - hogy egészséges vagyok".

Üdvözlettel
Sükösd Csaba.

listsadm AT mail.kfki.hu