fizinfo - Re: [Fizinfo] Feljelentés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Feljelentés

  • From: Tamas Belgya <tamas.BELGYA AT energia.mta.hu>
  • To: sukosd AT reak.bme.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Feljelentés
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 17:54:24 +0200

Tisztelt érintettek!

Semmiképpen sem gondolom, hogy az illetőt fel kellene jelenteni. Vsz.
Sükösd Csabának az a) pontja az igaz. Szerintem azt akarja, hogy
olvassuk el amit írt. Én már töröltem a levelét és nem hiszem, hogy
tovább kellene foglalkozni az üggyel, ekkor biztosan nem éri el, amit
akart.

Üdvözlettel, Belgya Tamás