fizinfo - [Fizinfo] bölcs mosoly

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] bölcs mosoly

  • From: Schréter János <jschreter AT t-online.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] bölcs mosoly
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 20:34:38 +0200

Kedves Kolleginák és Kollégák!

Jóleső örömmel nyugtázom, hogy ha a fizika gyönyörűséges épületében nem is,
de a hátsó baromfiudvar egy-egy lakója előtt mégiscsak kollégák vagyunk.
Én is megkaptam uis a

" Kedves Schréter János!

Ezúton tájékoztatom Önt és kollégáit (a továbbiakban önök), hogy 2012
július 10.-én feljelentést teszek önök ellen a Nemzeti Nyomozó Irodánál és a
Központi Nyomozó Főügyészségen bűnszervezetben sorozatosan ..."

kezdetű közkedvelt levelet.

Mármost tudnivaló, hogy én ugyan valaha fizikusként (meg alk.
matematikusként) végeztem, de vagy 6éve deklasszálódott portás és telefonos
kisasszonyka vagyok a PPKE Jogi karán. Valószínűnek látszik előttem
-legalábbis JÁK-os portási jogérzékem ezt súgja- hogy ha valaki ilyen
szigorúan megalapozott feljelentést tesz, akkor azt megalapozottan elküldik
kapálni.
Ja... még meg se tette.
Jut eszembe: nem tudom jó-é nekem, hogy Titeket Kolleginának/Kollégáknak
tituláltalak, vállalván így a Ti céhetekbe tartozás most épp igen
vészterhesnek tűnő kockázatát...

soksoksok mosollyal: schj